Topplåda ännu ej på keb

JAg var uppe i juli, kontaktade sedan fjällstat. för nummer eftersom lådan ej var uppe, detta dock förgäves, skall försöka igen med mail.
//Nyman

Rickard A

Gäst
Det borde du redan veta.

Nyman,
Under ditt inlägg 685 från den 26 juni får du tips om en länk till STF:s hemsida. Om du läser där så står det tydligt att Kebnekaise, Kaskaspakte, Akka och Pårte ännu inte fått någon gästbok, och ingår sådeles inte toppjakten för närvarande. För ett par år sedan besteg jag Pårte. Ska jag också ha en kod? Var går gränsen?

Rickard A

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
jag fick ett upptryckt kort i stf fjällstugor där det står att keb är med

jag fick ett upptryckt kort i stf fjällstugor där det står att keb är med. Ungefär runt den åttånde fick jag i sälkastugorna ett upptryckt kort där det stod att keb var med. Ingen fotnot fanns om att de inte hade lagt upp lådan ännu. Därför anser jag att keb är med. Därför kanske det ytterligare bör förtydligas att det inte finns någon låda. Bristande information från Stf:s sida mao. Därför anser jag mig också berättigad till koden
//Nyman

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips