• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tjejklättergrupp?

ville bara kolla med er om det finns någon grupp med tjejer som klättrar ihop på bestämda dagar?
Klättrar med killar i vanliga fall och skulle vara kul om man kunde umgås med tjejer för en gångs skull ;-)
 
Var brukar du klättra någonstans såhär under innesäsong? Karbin, Klätterverket (såg att du var från stockholm)?

klättrar själv en del, mest ute, och nästan alltid med killar...! Inne blir det på karbin. Visst skulle det vara kul med en tjej-repkamrat ibland!

/malin
 
Vi bor i Solna så det har blivit Centret till mesta delen, men ibland är jag på Karbin oxå!
Kommer nog blir en hel del på Vertikal när de öppnar :)
 
I Blocstar har vi haft en del tjejträffar. Det är kul att omväxla vilka man tränar med, tycker jag också. Givetvis kan ju andra tjejträffar också vara skoj. Själv är jag mest på Verket, men ibland även i Solna. Enklast för en träff är ju att ses och bouldra, då kan alla hänga på oavsett vilken nivå man klättrar på.
 
Hej!
Jag och min kompis Sara har rätt nyligen börjat klättra. Vi hänger gärna på någon gång till klättercentret i Solna och klättrar!

//Elinor
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.