• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

tjejgruppen

fler göteborgare

Va kul att det finns lite frilufsare i Göteborg. Jag villl görna hitta på saker som t.ex. vandra, klättra etc. men har ingen att göra det med..

Är det någon som vill följa med ut på en långpromenad och planera en vandringstripp framöver?
 
Re: fler göteborgare

vici; sa:
Va kul att det finns lite frilufsare i Göteborg. Jag villl görna hitta på saker som t.ex. vandra, klättra etc. men har ingen att göra det med..

Är det någon som vill följa med ut på en långpromenad och planera en vandringstripp framöver?

Kom med förslag på dag så blir vi säkert några stycken!
 
Nu är det dags! Sön 22 Oktober

Alla göteborgare som vill ta en långpromenad och samtidigt planera ett litet event framöver, kom till TV huset på delsjövägen i Örgryte den 22:e oktober kl.11 så traskar vi runt delsjön.
Ta med lite fika!
Hoppas någon dyker upp..
Vicci 0708-763218
 
Kul, troligen är jag i STH den helgen men jag har ju ditt nr så om det är OK hör jag av mig framöver.

Mariette
 
tjejgruppen- vill också vara med

Hej
Har ni fortfarande en mail-lista?
jag vill gärna vara med! Jag är 18 år och bor i Sundbyberg. Jag kan ju dra resten av presentationen över mail sen kanske :D

strandhajen@hotmail.com

//Jenny
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.