Titan+öppen eld=?

Om jag minns rätt var det någon som skrev att finska försvarsmakten hade beställt så många Doussal att Traniga hade börjat med dom igen, eller åtminstone gjort fler än finska försvarsmakten hade beställt. Om det sedan var till 25:an eller 27:an kommer jag inte i håg och jag ids inte leta denna sena tid på dygnet, då det är dags att sova.

Per

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Köpte ett nytt Duossal 27 från CDON ifjol, och ett oanvänt Duossal 25 på Tradera i år, till samma pris som ett nytt standard Trangia. Så det är inte omöjligt.

Har för mig att jag har en rostfri trangiakastrull nånstans i mina gömmor. Men inte med hänkel utan den lilla kastrullen till 25-köket.

Alltså inte duosal inte heller titan. (såna har jag också).

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips