ja det är självklart för dig och mig, men troligen inte för väldigt många andra
Då är vi helt överens
ja det är självklart för dig och mig, men troligen inte för väldigt många andra
Helt vanlig internetdelning som alla telefoner har.
Jo, men går jag in på det som kallas "internetdelning" på min smartfån så handlar det bara om att dela med sig, dvs att fånen blir som en router eller modem via usb. Inte samma sak.
Glömde väl oxå påpeka att jag på den tiden inte betalade för någon surf i mobilen, hade bara mobilt telefoni.
Nä du e ute och cyklar med det där med två linjer - det handlar om nått helt annat.Komradios (yrkes/proffsradios) har inga problem att kunna köras i duplexläge men själva grejen för komradio är ju månganvändarfunktion och då kan inte alla tala i mun på varandra så där är simplex eller semiduplextrafik standard.
Tror eventuellt du kört mot modempol som Tango snackar om
MEN, var det inte det du gjorde i ditt förra inlägg?Jag är helt fel person att argumentera i detta fall.
Nä du e ute och cyklar med det där med två linjer - det handlar om nått helt annat.Komradios (yrkes/proffsradios) har inga problem att kunna köras i duplexläge men själva grejen för komradio är ju månganvändarfunktion och då kan inte alla tala i mun på varandra så där är simplex eller semiduplextrafik standard.
Tror eventuellt du kört mot modempol som Tango snackar om