Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej allihop. Tänkte höra om det finns någon här som ligger inne med lite 3-lagers tejp för segling av sömmar. Jag köper gärna ca 2 m om det finns tillgängligt.
jag har tyvärr bara 2L tejp hemma...
men, nej, du behöver inte köpa 55m, du kan köpa precis så mycket du behöver, varje 0.1m, för 2,2 euro/m. men om du köper en hel rulle på 55m får du 30% rabatt.
sen tillkommer ju frakt...
ser ut som att extremtextil har bättre pris, och jag har för mig att dom kan skicka smågrejer som vanligt brev.
Ok, då är jag med. Tackar så mycket för svaret, funderar på om jag ska beställa från den tyska sidan och är det någon som ligger inne med lite 3-lagers tjep hör gärna av er.
Ok, då är jag med. Tackar så mycket för svaret, funderar på om jag ska beställa från den tyska sidan och är det någon som ligger inne med lite 3-lagers tjep hör gärna av er.
Jag har både 2L och 3L men jag är inte säker på om jag hittar det och jag är inte säker på hur man ser skillnad påå vilket som är vilket även om jag skulle hitta det.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...