Tarp

Bra pris! Tänkte slå till men tydligen så är de out of stock :-(, så får vänta lite.

Har du köpt från sidan innan?

Jag har köpt en del grejor därifrån, då där finns en hel del prisvärt. Det är ett litet företag, som håller priserna nere bl.a genom att inte ha för stora lager, vilket leder till att saker ibland är out of stock. Företaget skulle jag betrakta som helt pålitligt.

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I förra veckan la sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongsstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.
Håller med om UL10. Väldigt nöjd med det köpet. Liten och behändig. Har varit kanon både som vindskydd och tak många gånger. Däremot blir det fasen alltid rökigt om man försöker att få vindskydd och ha brasa på läsidan. Går ju att lira lite men det är inte alltid varmt nog för att tillåta en liten luftspalt.

Håller med om UL10. Väldigt nöjd med det köpet. Liten och behändig. Har varit kanon både som vindskydd och tak många gånger. Däremot blir det fasen alltid rökigt om man försöker att få vindskydd och ha brasa på läsidan. Går ju att lira lite men det är inte alltid varmt nog för att tillåta en liten luftspalt.

Ja jäklar vad man blir rökt ibland. Gäller att man har tur med vind och ved.
Kör själv en bearpawwd 8'x10' med många fästpunkter och bra kvalitet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips