Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
sovsäck inför oktober
- Trådstartare Wallnut
- Start datum
Mountain Hardware
Jag har säckar från Ajungilak och North Face samt har provat Mountain Hardware-säckar och skulle nog själv satsa på MH. För min egen del så tycker jag att Ajungilak sämst motsvarat temperaturangivelserna, därefter North Face och bäst är MH. En silkespåse är suverän att ha i. Sparar tvätt av sovsäcken och ger några grader lägre temperaturgräns (3-5 grader säger tillverkarna) Själv har jag fått tag i en liten och lätt sak från Rab. 65 gram...
Jag har säckar från Ajungilak och North Face samt har provat Mountain Hardware-säckar och skulle nog själv satsa på MH. För min egen del så tycker jag att Ajungilak sämst motsvarat temperaturangivelserna, därefter North Face och bäst är MH. En silkespåse är suverän att ha i. Sparar tvätt av sovsäcken och ger några grader lägre temperaturgräns (3-5 grader säger tillverkarna) Själv har jag fått tag i en liten och lätt sak från Rab. 65 gram...
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Rab
Känner någon till var man kan hitta återförsäljare av Rabs sovsäckar (och för den delen även deras silkespåse)?
Känner någon till var man kan hitta återförsäljare av Rabs sovsäckar (och för den delen även deras silkespåse)?
beställt !
Tjena,
måste bara berätta att jag nu har beställt en Ajungilak Kompakt Winter, så jag återkommer
med ett betyg till rescensionsbanken om några
veckor. Kändes helrätt till slut och för 1500
spänn känns den nästan som ett fynd.
Tips för övrigt om sidenlakan. "RAB´s 65-grammare"
finns för 500kr på http://www.klatterochhogfjall.com.
/ Matthias
Tjena,
måste bara berätta att jag nu har beställt en Ajungilak Kompakt Winter, så jag återkommer
med ett betyg till rescensionsbanken om några
veckor. Kändes helrätt till slut och för 1500
spänn känns den nästan som ett fynd.
Tips för övrigt om sidenlakan. "RAB´s 65-grammare"
finns för 500kr på http://www.klatterochhogfjall.com.
/ Matthias
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg