Sommar kök

avslutad210712

Gäst
-PaTRiC-; sa:
avslutad210712; sa:
Fast å andra sidan får man räkna med att folk är lite avunds på oss som kör med "kungen av kök" *flinar*

visst, o mercedes e en bra bil..

mmmmmmmmmercedes när smaken får avgöra

fast alla som känner mig vet att jag skulle välja en annan tysk bakhjulsdriven bil om jag behöver en asfaltslickare. Och en annan tysk framhjuls- eller fyrhjulsdriven skulle nog också hitta till min garageuppfart innan det står en stjärna där. Och skall jag lika åka framhjulsdrivet så finns det vissa svenska bilar som nog också skulle hitta hem till mig före mmmmmmmmmmmmmercedes.

men skulle jag välja en dieseldriven bil som skall köras många mil under många år så skulle nog den tyska gubbilen kunna komma i fråga

men när det gäller kök så regerar kung Omniruel säkert på min garageuppfart. så svensk, så snygg, så stabil. förstår att grannskapet är avunds på min statussymbol

Optimus Nova

Optimus Nova med hembyggt vindskydd i alumuniumfolie.

dsk; sa:
Jeg er en av de som har et Nova som funkar bra.

dsk

Är det många som har problem med Nova?
Mitt funkar klockrent, så jag är väl också en av "dom".
Måste säga att det är väldigt driftsäkert. Det krävdes lite övning i början för att få liten förvärmningslåga.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips