• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

söker klätterkompisar i sthlm- själv nybörjare

Hej,

Söker klätterkompisar att klättra med. både repklättring och bouldering. Har tagit klätterkort men det var länge sen så kommer gå en kurs i veckan för grönt kort och därför söker jag nu folk som jag kan klättra med. För mig spelar det ingen roll vilken nivå du är på så länge det är ok för dig att jag är nybörjare. Är öppen för förslag på klättercenter ...har vart o testat någon gång på telefonplan och i solna.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Hej
Jag söker också klätterkompis/ar, jag är nybörjare tog mitt gröna kort för ca 2 veckor sedan. Klättrar gärna på Telefonplan eller Karbin, på kvällstid. Maila mig om du fortfarande är intresserad / Ida

Hej!
Tog grönt kort för två månader sen och klättrar 2-4 ggr/veckan sedan dess. Har en klätterkompis varannan veckan och söker någon ytterligare att klättra med. Klättrar topprep 5C och nosar på 6a. Klättrar på Telefonplan och kvällar från kl 18. Någon som förslagsvis vill klättra denna vecka måndag - onsdag?
/Bella

Hej,
Har klättrat en del tidigare men haft en ofrivillig paus några år. Nu har jag börjat komma igång igen och försöker klättra ett par ggr i veckan. Ligger på ungefär samma nivå som du har börjat komma ur 5 träsket:)
Kan tisdag, onsdag och torsdag kväll denna vecka om du har lust. Håller oftast till på klätterverket men har inget emot att testa K2 om du föredrar det.

Klas

Hallå Klas!

Kul! Ska vi köra imorgon och ev. onsdag kväll? Helst på K2 om det går bra (jag har autogiro där)? :)

/Bella

Hej!
Är det kanske någon av er som kan tänka er att klättra med mig på onsdag, valfri lokal? Är i Stockholm på en tjänsteresa, och ledig några kvällar. Var på Telefonplan idag och är riktigt imponerad av väggarna. Klättrar ungefär i 6-registret.
Hälsningar/Alexey

Klättring mellandagarna

Hej! Undrar om det är någon som är sugen på att klättra nu i mellandagarna, idag torsdag tom söndag? Min klättringskompis är bortrest och jag vill verkligen klättra. Det är topprep och K2 som gäller för mig.
/Bella

Hej! Ser att det är en gammal tråd, men jag testar ändå!
Jag är tjej, 23, klättrat i ca. ett år, har grönt kort och har precis börjat i en träningsgrupp på Klätterverket. Letar efter någon att topprepsklättra eller bouldra med.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips