• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Söker äventyrsmänniskor

Hej!

Jag älskar verkligen äventyr och utmaningar, det är livet för mig. Det är något jag tänker tillbringa stor tid av min fritid till i mitt liv. När jag blir äldre ska jag vara den som sitter med alla de fascinerande historierna. Fast allra viktigaste - det är jag som ska vara stolt över att jag vågade leva livet.

Tyvärr finns det inte så många äventyrliga ungdomar, åtminstonde inte umgängeskrets. Därför undrar jag om någon har ett tips på var man kan lära känna andra personer som älskar äventyr - unga som gamla? Jag är väldigt öppen för att träffa nya vänner att uppleva saker med, därför vore det så trevligt. Vem vet, kanske bor det någon några hundra meter bort som drömmer om samma äventyrsresa som en själv.

Dela gärna med er av era tips.
/ Rebecca

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Sitter i precis samma sits. Vill ha äventyr, men ingen att dela upplevelserna med.
Som ovan: var bor du och vad vill du göra? :)

jag är på=) Känner också att jag saknar liksinnade människor runt om mig. Vill ut på äventyr. blir så rastlös.. Har inte fått vara ute på nåt riktigt kul på länge. Ett liv utan äventyr är inget liv! :D

Bergsbestigning i Alperna

Är ni sugna på bergsbestigning i Alperna, exempelvis bestiga ett 4000 m berg, kan ni följa med mig i sommar. Min klätterkompis måste tyvärr åka hem igen den 18:e juli, så efter det tänkte jag köra lite soloturer, men det är ju roligare att klättra tillsammans med någon.

Utrustning finns att låna och ja, jag håller till i bergen runt Zermatt eller ja västra Alperna om jag får andra förslag.

äventyr

Här finns jag, äventyrssugen tjej numera bosatt i kungsbacka. 34 år och har pysslat lite med det mesta, framförallt klättring och längdskidor. Vad hade du tänkt för äventyr? =)

nog låter det som ett äventyr alltid att gå genom saharaöknen.. men där är jag helt grön, har inte ens varit ute på en riktig vandring så det är kanske att ta i att börja med detta..?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips