• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

´Söker äventyr.

Jag är en tjej på 25 år (26 i juli) som apsolut inte har någon bra kondtionmen det ska bli bättre. men vill endå ut och vandra någonstans i sverige i sommar . något som inte kostar allt för mycket..någon som har tips på var man kan vandra eller någon som rent av vill följa med?

OBS ! tänkte ta med min hund så det vore bra om du inte är hundrädd , allergisk ,och inte har någon hund med dig då min är lite knepig mot andra hundar.

Om du är intresserad av att följa med så hör gärna av dig till mig här på utsidan..

tjo tjo
Tobbe 20 år här, kände igen mig på rubriken där "söker äventyr" :) synd bara att jag inte blev medlem tidigare för jag hade nog gärna lärt känna dig och hängt med på nån fjällvandring ell liknande, finns inte så mkt folk runtom borås där jag bor som uppskattar en veckas överlevnad i fjällvärlden direkt tråkit nog.... hör gärna av dig:) har du msn så adda mig om du har lust.
hade nice

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips