Det kan framstå som lite väl förmätet att ha planerat in frulle... Fast nu när jag har läst originalinlägget så rekommenderar jag att du tar med frulle också 
[Ändrat av öringen 2006-06-15 kl 15:52]
[Ändrat av öringen 2006-06-15 kl 15:52]
Va?nermander; sa:[QUOTE...Och såklart vinglas i plast (vinet kan vara tetra eller BIB).
Nejnej, inga köpegrejer.serenade; sa:Grilla fläskfile istället och köp med potatissallad+nått gott vin.
öringen; sa:Får jag generalisera lite? Tack!![]()
öringen; sa:Får jag generalisera lite? Tack!![]()
Det verkar som om de yngre har lättare för att föreslå kall potatisallad från ICA och burköl medan de äldre gärna vill stila med egenhändigt hemlagad oxfilé och specialimporterat rödvin a 300 kr flaskan...
Vad det säger om oss män ( eller de kvinnor vi försöker impa på.. ) det vet jag däremot inte![]()
fson; sa:Boludo; sa:Huvudrätt: Pytt i panna!
Köp fryst pytt, stek den medans ni äter förrätten. Servera med rödbetor och HP-sås. Drick ett mörkt öl till, och kanske en Jägermeister.
Härregud - killen ska bjuda en tjej på mat, inte en svulten fotbollshuligan!!![]()
I mitt fall är det inte för att impa på någon kvinna jag lagar god mat (hemma eller ute), det är helt enkelt för att jag tycker om god mat (och därför antar jag att även kvinnor tycker så).
nermander; sa:För min del handlar det om balans mellan "kostnad" i och vad man får.