Smartphone

Skaffade nyligen en Sony Xperia go. Förvånansvärt smäcker för att vara en tålig och vattentät telefon. Riktigt skönt att kunna använda den även om det regnar.
 
ja eller ska det vara en HTC, eller Sony? kanske en apple? men å andra sidan kanske en motorola kan va kul?

du ställer en fråga som är lika enkel att besvara som "hur långt är ett snöre", ta reda på vad du ska ha den till först, och sen kan du välja modell.
 
Motorola Defy +

Jag har haft den i ca ett halvår och den har tålt allt utom att tappa den så att den landade på glaset på en sten. Kostade ca 1000 att byta.

Rekommenderas.
 
Jag tänkte nog använda den mest vardags och enkla dagsturer....skulle jag ägna mig åt tuffare action så har jag en gammal nokia ja kan ta med :) vill ha en mobil som har många appar och gör att ja kan hålla reda på t.ex. sport när jag inte är hemma....hmmm...:)
 
Jag har själv en android telefon. (Galaxy S2) Är ju väldigt nöjd med den men när jag jämförde Google play med appstore så vart jag sugen på en iphone.

Google play och appstore är där man hämtar alla appar (google play=android och appstore=iphone)
och det fanns många många fler som passade mig bättre på appstore.

Sen är ju Apple prylarna väldigt användar vänliga förutom itunes som jag förövrigt avskyr..
 
Oki...

..vet knappt vilka appar som finns....svårt veta vad man vill ha då...vill gärna ha tjänster som väder, gps, twitter, FB......kanske stream...hmm....
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.