Smålandsföraren

Jag är ute efter en gammal smålandsförare men det verkar svårt att hitta igen. Någon vänlig själ som känner att just den föraren legat och skräpat i bokhyllan alltför länge och nu vill bli av med den snabbast möjligt så har du en kandidat här.

Har fått uppfattningen att det ev är en ny förare på gång men det lär inte bli inför denna säsongen. Snön smälter och fingrarna kliar efter klippa vilket gör letandet efter förare än mer bråttom.
 
Har du hört med Uteliv i Linköping (013 - 13 00 66)? De kanske har några exemplar kvar.

Du kan ju också försöka få tag på Västerviks Klätterklubb och Jim Wasmuth, som gjorde den gamla föraren.
 
Uppgrävd

Jo jag sitter på en Västerviks-förare från 99. Den är tillomed i riktigt bra skick för att vara mig:)

Har inte riktigt bestämt mig för skillsmässa från den dock. Men om du inte finner någon annan så härja lite på mig bara så kan de säkert lösas;)
 
Jag arbetar med en ny förare över hela Småland. Den hinner inte bli klar till säsongen, men jag har faktiskt kommit väldigt långt. Nästan alla berg i Västerviksregionen är avklarade.

@ Crimper

Om du har en snabb fråga om någon led eller undrar över något konkret så maila mig gärna på andreas(at)dangerzone.se
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.