• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skön kille söker klätterpolare i Göteborg!

Hej,
Student på 22 år som söker kille/tjej spelar ingen roll eller ett helt gäng där man kan hänga med och utöva denna underbara sport :)))
hör av er
//Lasse

Hej!
Jag är pepp! Är ganska grön, mestadels sysslat med bouldering. Men är grymt taggad att lära mig mer. Hör av dig!

Anna - 0704-904921

Låter gött! Jag har också behov av några att klättra med, kan alla möjliga tider eftersom man är student:)

Slå en signal

Per 0736798422

jag också...

Har vistats (pluggat) i Gbg senaste året, dock klättrat för lite.

23år, trevlig som attan och hyfsat bevandrad i gemet, men behöver komma igång igen... hör av er om ni har lust.

CU*
patric - 0739 48 44 46

Vill gärna med och klättra. Har inte klättrat så mycket men tycker att det är asroligt och vill klättra så mycket jag hinner, vilket tyvärr inte blir så mycket, eftersom jag bara kan komma ut på helgen (jobbar). Inomhusklättring hinner jag dock ibland på kvällarna.

Linda

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Halloj,

Vill också klättra :) Är en glad kille som kan på kvällar/helger, har klättrar utomhus hela sommaren men är helt grön på inomhusklättring. Hör av er :) mvh
Fredrik 0708966065

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips