• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skön kille söker klätterpolare i Göteborg!

Hej,
Student på 22 år som söker kille/tjej spelar ingen roll eller ett helt gäng där man kan hänga med och utöva denna underbara sport :)))
hör av er
//Lasse

Hej!
Jag är pepp! Är ganska grön, mestadels sysslat med bouldering. Men är grymt taggad att lära mig mer. Hör av dig!

Anna - 0704-904921

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Låter gött! Jag har också behov av några att klättra med, kan alla möjliga tider eftersom man är student:)

Slå en signal

Per 0736798422

jag också...

Har vistats (pluggat) i Gbg senaste året, dock klättrat för lite.

23år, trevlig som attan och hyfsat bevandrad i gemet, men behöver komma igång igen... hör av er om ni har lust.

CU*
patric - 0739 48 44 46

Vill gärna med och klättra. Har inte klättrat så mycket men tycker att det är asroligt och vill klättra så mycket jag hinner, vilket tyvärr inte blir så mycket, eftersom jag bara kan komma ut på helgen (jobbar). Inomhusklättring hinner jag dock ibland på kvällarna.

Linda

Halloj,

Vill också klättra :) Är en glad kille som kan på kvällar/helger, har klättrar utomhus hela sommaren men är helt grön på inomhusklättring. Hör av er :) mvh
Fredrik 0708966065

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips