Skaft till budgethunter

Vilka skaft

• Svartlinnemicarta

Röster: 0 0.0%
  • Gröncanvasmicarta

Röster: 5 50.0%
  • OrangeG10

Röster: 4 40.0%
  • Riojakaranda

Röster: 0 0.0%
  • Olivträ

Röster: 2 20.0%

• Totala väljare
    10
Vilka skaft vill ni se på nästa hump med budgethunters jag gör.

Svartlinnemicarta
Gröncanvasmicarta
Orange G10
Riojakaranda
Olivträd

Seved

Polerat!

Jag röstar på orange G10, skulle gärna se den med polerat skaft och blad och polerade alu- eller stålnitar:)
Konstigt nog? eftersom jag annars inte är så förtjust i blankpolerade kreationer, men just orange och polerat går bra ihop...

Ja jag har förstått att många gillar just grönmicarta.
Jaha kvarnträsk det kanske man skulle prova, men det får bli på en vanlig Hunter:)

Seved

Jag röstar på orange G10, skulle gärna se den med polerat skaft och blad och polerade alu- eller stålnitar:)
Konstigt nog? eftersom jag annars inte är så förtjust i blankpolerade kreationer, men just orange och polerat går bra ihop...

men är inte matt orange & blästrat snyggt oxå..

jag klämmde i alla fall i ett orangekryss

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips