Silva Multinavigator - Global Map Planner

Jag har en Silva Multinavigator (ver 2:13) och Global Map Planner (ver 1).
När jag lägger upp rutter i kartprogrammet kan man bara överföra rutter med 24 waypoints eller mindre (flera rutter samtidigt går bra). Finns det någon som har samma erfarenhet som jag eller beror problemet på serieporten på datorn??

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Inte ensam

Det är inte bara Silva som har problem med kommunikation med Silva. Des http://www.oziexplorer.com har gett ut flera Betaversioner på en vecka med revisioner för Silva /Brunton

Några urklipp:
More fixes for the Brunton / Silva support, mainly for route download.

Added options to delete all waypoints and routes from the Brunton / Silva GPS.

The Brunton / Silva support has been reworked for routes and should now be working properly. The help section for Brunton / Silva has been modified to include more information, particularly about the software version of the GPS.

Per Brune

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips