Senaste händelser

Jag tycker i princip om informationen jag får via Nya händelser, men jag lyckas inte begränsa. Oavsett vad jag prickar för ser det likadant ut på min sida.
Jag är i o f sig nyfiken av mig, men ALLT vill jag inte veta. Jag önskar att jag hade möjlighet att koppla bort när mina kompisar har kommenterat ANDRAS bilder och texter.

HåkanF

clindh

Forumvärd
Om du inte vill se vad kompisar/följda skriver som kommentarer til andra så kryssa då i "Nya kommentarer" och "Svar på kommentarer" för dessa grupper på begränsningssidan.

De valen betyder alltså "Kommentarer som vänner/följda skriver"
Det finns fn inget sätt att få händelse när "Kommentarer som vänner/följda får" men det kanske vore intressant också?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips