Samköp av hjälm, rep, QD:s?

Jag letar efter ett rep, och har sett ledpaketet http://www.addnature.com/product.asp?pf_id=BEALTOPGUNLEDPAKET hos Addnature. Rep, hjälm och 6 st quickdraws för 3095 kr.

Är någon sugen på hjälmen? Jag har redan en, men paketet är ju rätt billigt, så man borde gå ihop och tjäna nån hundralapp eller två var. Vi delar förtjänsten proportionerligt.

Alla uppgörelser är intressanta. Jag är i huvudsak ute efter repet även om QD:s vore fint också. Helst bor du i Göteborgs närhet.

Hjälm..

Tjena..

Jag kan tänka mig å köpa hjälmen, men det beror givetvis på hur mycket du vill ha för den..??!

mvh kim..

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tjena..

Jag kan tänka mig å köpa hjälmen, men det beror givetvis på hur mycket du vill ha för den..??!

mvh kim..

Trevligt!

Paketet innebär ca 20% rabatt mot att köpa grejerna löst, och hjälmen kostar på addnature 669 kr separat, så 0.80 x 669 kr = 535 kr vore proportionellt. Nu vet jag dock att t ex Northstar säljer samma hjälm för 543 kr, så jag kan såklart tänka mig nåt lägre. :)

Du får den för 400 kr om du vill? Billigare än så finns den nog ingenstans, och det är en winwin situation.

Jag har en likadan själv (storlek 2), om du bor i Göteborg och skulle vilja testa storlek. Annars har även Fjällsport den om jag minns rätt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips