Sänkt pris på Forerunner 305

Såg att en del näthandlare har sänkt Forerunner 305 till under 3000:- från att ha legat på en rätt så stabil nivå kring 3500:- ganska så länge.

Någon som har någon bakgrund till detta? Det kan väl knappast vara en dollar korrigering då dollarn har varit låg ganska länge.

Jag gjorde i alla fall slag i saken och passade på att uppgradera från min 201:a.

Fler prissänkningar på Garmin

Jag fick Hjertmans papperskatalog idag och gick sedan in på Erlandsons brygga http://www.bryggan.nu/ för att jämföra GPS priserna. Jag kan inga priser utantill men på Erlandsons brygga webbsida står det med röd text ”Prissänkningar 22 jan 2007” när man kollar på Garmin.

Per Brune

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Nya produkter?

Jag har också noterat att Forerunner har gått ner i pris. Frågan är om en nyare modell är på gång? Isåfall väntar jag gärna med att köpa, det är ju trist att ha det näst hetaste...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips