Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fast den ser inte ut att vara särskilt lång?
Jag har gett upp membranskal och kör vanligt skal och separat regnjacka men eftersom jag lever på hoppet hade den varit intressant med en vettig längd.
Fast den ser inte ut att vara särskilt lång?
Jag har gett upp membranskal och kör vanligt skal och separat regnjacka men eftersom jag lever på hoppet hade den varit intressant med en vettig längd.
Min går ned helt över baken. De anger måtten så det går att jämföra med eget plagg för rätt storlek. Valde en större strl än normalt för att kunna dra den över allt annat på raster i kyligare och våtare väder.
TIll lite mindre vettiga priser finns haglöfs vassi, har bara i butik provat herrmodellen som även den är lite längre. Även elation ser lite längre ut. Men prislapparna får en att överväga att vänta tills det blir extra pris:
We are doing some work on our site. Please come back later. We'll be up and running in no time.
www.garphyttan.com
Finns i fler färger. Har kikat en del på Garphyttans olika jackor, just därför att de verkar rymliga och lite längre. Jag vill inte heller frysa om rumpan och så gillar jag när man kan variera hur mycket man har under. Då får det inte vara för slimmat.
Med start I Vaisaluokta (båt från Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. Därifrån gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast från den italienska gränsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svårslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
”Jag vill inte åka hem”, sa Dana till kameran. ”Det är något med Sverige som är svårt. Jag kan inte förklara det.”
Jag gjorde de sista intervjuerna ...
Det är när mobilen sätts i flygplansläge inför 9 dagars batterispar som det slår till. Jag lämnar världen nu. Det är ett avsked som skrämmer, smärtar ...
3 kommentarer
En fjällvandring kanske flyktigt bara handlar ofta om att förflytta sig mellan punkt A. till punkt B. och vad som händer däremellan. Om man däremot ...
5 kommentarer