Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ryggsäck för multisport!
- Trådstartare CE
- Start datum
kör med Haglöfs LIM 25l,tycker den funkar bra,sitter som klistrad mot ryggen och är ganska lätt ca 700g men tar du ut sittunderlaget i ryggen så blir den lättare,annars kan du titta på litepac racing el Salomon raid series.
JH
JH
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Aardwolf
Avslutat
Du har även ryggsäcka plus annan utrustning på
http://www.litepac.com/
http://www.litepac.com/
Ta en titt på Salomon Raid Race 3000. Sitter som gjuten, många finesser, vikt 640 gram. Är helnöjd med min så här långt.
"One of the lightest 30 Ltr. packs on the market, the Raid 300 has become a favourite amongst Adventure Racers and fast moving Mountain Activists. Featuring a pre-formed back panel and EVA foam shoulder straps for body hugging comfort. The rip-stop nylon body has a light compression system plus 7 external mesh pockets and an internal hydration sleeve that can take two bladders."
[Ändrat av jarlmoden 2003-09-06 kl 20:07]
"One of the lightest 30 Ltr. packs on the market, the Raid 300 has become a favourite amongst Adventure Racers and fast moving Mountain Activists. Featuring a pre-formed back panel and EVA foam shoulder straps for body hugging comfort. The rip-stop nylon body has a light compression system plus 7 external mesh pockets and an internal hydration sleeve that can take two bladders."
[Ändrat av jarlmoden 2003-09-06 kl 20:07]
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
letar du efter en ryggsäck för löpning så är salomons multisportryggsäckar mkt bra! håller hög kvalitet o bra funktion. ganska dyra grejer men produkterna är väl värda priset! salomon kommer ut med en ny multisportkollektion nu, kolla hemsidan. vill du ha en salomonryggsäck, vill få tag i en sådan i Sverige o inte känner någon leverantör så får du kolla hemsidan. på hemsidan kan du se vilka butiker som säljer salomon. satsa på salomon när det gäller multisportryggsäck! haglöfs liteserie sitter inte ens hälften så bra som salomons raidserie....!
http://www.salomonsports.com
http://www.salomonoutdoor.com
http://www.salomonsports.com
http://www.salomonoutdoor.com
linnéaj; sa:letar du efter en ryggsäck för löpning så är salomons multisportryggsäckar mkt bra! håller hög kvalitet o bra funktion. ganska dyra grejer men produkterna är väl värda priset! salomon kommer ut med en ny multisportkollektion nu, kolla hemsidan. vill du ha en salomonryggsäck, vill få tag i en sådan i Sverige o inte känner någon leverantör så får du kolla hemsidan. på hemsidan kan du se vilka butiker som säljer salomon. satsa på salomon när det gäller multisportryggsäck! haglöfs liteserie sitter inte ens hälften så bra som salomons raidserie....!
http://www.salomonsports.com
http://www.salomonoutdoor.com
håller inte med dig,tycker min LIM 25 sitter bättre än min S Raid series 35. sen tycker jag att 30 liter är för mycket 25 l räcker gott.
JH
Skidåkarn; sa:linnéaj; sa:letar du efter en ryggsäck för löpning så är salomons multisportryggsäckar mkt bra! håller hög kvalitet o bra funktion. ganska dyra grejer men produkterna är väl värda priset! salomon kommer ut med en ny multisportkollektion nu, kolla hemsidan. vill du ha en salomonryggsäck, vill få tag i en sådan i Sverige o inte känner någon leverantör så får du kolla hemsidan. på hemsidan kan du se vilka butiker som säljer salomon. satsa på salomon när det gäller multisportryggsäck! haglöfs liteserie sitter inte ens hälften så bra som salomons raidserie....!
http://www.salomonsports.com
http://www.salomonoutdoor.com
håller inte med dig,tycker min LIM 25 sitter bättre än min S Raid series 35. sen tycker jag att 30 liter är för mycket 25 l räcker gott.
JH
Kan också bero på att en 10 liter mindre säck sitter bättre eftersom den är betydligt mindre. Tycker inte alls om haglöfs lim, själv gillar jag litepac racing bäst. Tycker att den sitter bäst. Har dock ej erfarenhet av salomon.
/
Liknande trådar
Dela: