Reval Kayaks

Måste väl ändå vara fel?

123456; sa:
Har inga andra bevis än ....man sålde kajaker som hobby och därför inte behövde betala moms, vilket jag inte tror är riktigt rätt, men jag kan förstås ha fel och ber så klart om ursäkt om så skulle vara fallet!
Oj, det låter verkligen inte riktigt, hoppas inte någon skattmas läser detta forum. Det verkar ju vara en ganska storskalig hobby om man ska gå efter hemsidan. Det är ju dessutom inte affären som betalar moms utan slutanvändaren eller kunden, alltså du. Mycket mystiskt.

Mikael

Hobby! Kul vinkel.

Själv ska jag ringa till skattemyndigheterna och be dem ta mig ur sitt register och sluta skicka brev till mig. Jag är ändå inte intresserad...

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips