Reklamen tar över

Jag förstår att reklamen behövs, tyvärr, för att finansiera sidan. Men denna typ av rullgardin som går ner hela tiden gör ju en smått förbannad..SJUKT irriterande..

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ja, man kan bli förbannad för mindre. En hundring per år för att bli av med annonsen är billigt! Jag hade problem trots att jag är betalande medlem men med hjälp av forumvärdarna så funkar det nu och jag har fått frid i själen. Tack, ännu en gång!
LasseÅ

Christer,
varför ser vi inte den invasiva rullgardinsreklamblaffan på Sysidan och Fotosidan?
Borde de inte vara lika intressanta målgrupper för de där (kundmissuppfattande) reklamköparna,
åtminstone den senare representerar ju presumtiva 'kunder' inom en klart penningrullande
materialsport? Varför bara på Utsidan?
/Odd

stäng av den då eller byt till fjellforum.no där är det MKT bättre stämning och en högre kunskapsnivå bl dem som har varit med länge de flesta är ute året om och många i tält även på vintern

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips