Rallarleden???

Rallarvägen!!

Finns dåligt med info om leden på nätet, men om du ringer Abisko turiststration så kan de ge dig mer info. Om jag inte minns helt fel så håller de dessutom på att utveckla nån typ av broschyr om leden. Cyklade den i höstas, men blev inte så imponerad!

MVH
Fredrik
 
Cyklade den för några år sedan... blev ganska imponerad från det att vi kom in på norska sidan (Från Katterjåkk)! ;-)

Härlig terräng och fina vyer!

Rombakksbottna helt ok!

Övernatta i Katterat hos Kjetil (om han fortfarande driver "vandrarhemmet", http://www.katterat.no/) och kör dagsturer därifrån...

Ta tåget eller båt tillbaka.

MVH
Jmlove
Se min dagbok på min hemsida => friluftsliv! Kanske inte så mycket mtb-info... men i alla fall!
 
Det finns en till....

Det kallas ochsaa Rallarvaegen fraan Finse (Hoegsta punktet paa togstraekket mellan Oslo och Bergen!) til Flaam (vid Sognefjorden). Mycket vacker tur! Ja, vi talar daa om Norge.....*S*

Mvh. Lars
 
I en tidning som heter Vagabond var det ett reportage för 1 eller två år sedan om två killar som cyklade rallarleden.

.johan
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
mtbsmuffe Rallarleden (ja jag vet igen) =) Mountainbike 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...