r bli lite dött här inne..

Det börjar bli lite dörr här inne

jag blir så ledsen nät jag sitter på mitt jobb och kollar på utsidan visst har det blitt lite dött här inne ? det tycker i all fall jag =( kom igen nu alla tråkmånsar skriv nåt intressant..

Är det konstigt att ett fiskeforum blir dött mitt i högsässongen? Själv åker jag iväg i morgon igen :)

peppe_malmqvist

Avstängd
Lev som du lär...

Det bästa vore väl om du skrev något intressant istället för att beklaga dig över att ANDRA inte gör det.

Peppe

Re: =(

flugfiskarn; sa:
är det bara jag som jobbar lr ? =( snyft

Jag vet inte om det är någon tröst... Men jag sitter oxå inne på jobbet i 4veckor till innandet bär av mot fiskesemester.. Så vi får väl drömma vidare om vida vyer och blanka vatten här på utsidan. Men på kvällar och helger då j*vlar fiskas det :)

Aktuellt

Vinn "Sarek: en biografi" av Claes Grundsten!

Författaren, fotografen och Utsidan-bloggaren Claes Grundsten har skrivit en bok om sin långa relation till Sarek. Här har du chansen att vinna den!

Starta din egen blogg på Utsidan!

Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.