Problem med inställningar

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jaha. Det var ju tråkigt, för listan över prenumerationer vill jag ju ha kvar. Ämnen jag deltagit i först efter att jag ändrade inställningen ligger ju där också, men det kanske stämmer att jag inte får email om uppdateringar av dem, det har jag inte tänkt på.

Konstigt upplägg. Nåja, jag lär ju få lite färre email i varje fall.

Tar tillbaks, det funkar alldeles utmärkt. Bara lite bristande logik. Man behöver inte radera prenumerationer heller.

Under listan på prenumerationer finns en dropdown-meny märkt "Valda ämnen". Förvalt är "Flytta till mapp...". Därför man inte förstår att den även innehåller andra val. Där finns också alternativ för att ändra prenumerationstyp. Så det är bara att markera alla och välja "inget e-postmeddelande". Häpp!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips