Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Priser på Addnature!
- Trådstartare creamwolf
- Start datum
Den lättaste vägen är inte den alltid den bästa.
Dessutom brukar det inte vara särskilt svårt att ändra priset i en webshop utan att öka rabatten.
Dessutom brukar det inte vara särskilt svårt att ändra priset i en webshop utan att öka rabatten.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Visst vore det väl schysst om den som ändrade priset sa som det var istället för att låtsas som om det var en ofantligt stor prissänkning. Jag kommer i vart fall att kolla Addnatures prissättning noga i framtiden. Hoppas det är "den mänskliga faktorn" och inte visar på företagets generella inställning till kundernas förstånd.
Jag har köpt mycket av min utrustning på addnature, men vetetusan om jag hade gjort det idag.
Prisjakt.se är min bästa vän på nätet. Jag prisjaktar allt innan köp idag.
Hej @creamwolf! Tack för att du uppmärksammade detta! Helt klart har prissättningen blivit fel (tyvärr på hela Snowline sortimentet). Vi justerar detta och förhoppningsvis har vi ett mer rimliga priser under dagen eller absolut senast imorgon om våra inköpare inte hinner ta tag i det direkt.
Den tillfälliga rean verkar nu vara över och priset tillbaka på 2 450kr. Men det är förstås ännu ett misstag.
Helt otroligt!!! Jag kommer att undvika Addnature något år nu, och se om de bättrar sig, för uppenbarligen kan man inte lita på dem. Något har gått fel med firman.
Du får givetvis göra precis vad du vill men jag förstår faktiskt inte varför du blir så upprörd? De får väl sätta vilka priser de vill? Och vad skulle de rimligtvis ha att vinna på att sätta ett pris som är fem gånger högre än konkurrenter?
Sannolikt en kombination av mänsklig och datoriserad faktor.
I så fall är jag mycket mer tveksam till att de verkar ha satt i system att lägga väldigt många produkter ca 15% under rekommenderat pris och sen kalla det olika kampanjer och outlet osv medan priset ligger på samma nivå hela tiden. Jag vet inte om det är så men det är ett intryck jag fått.
Kånkkänningar, antagligen. Tråkigt isåfall. XXL har grejor men noll kunskap.
Nja.... Tror inte att Addnature är nära obestånd. https://upplysningar.syna.se/Sigill/Detail/700416
Kreditklass 5
Addnature AB (556587-6249)
har 2017-12-14 kreditklass 5
Företaget har en risk mindre än 0,09% att hamna på obestånd inom 12 månader
Utfärdat av kreditupplysningsföretaget AB Syna
Synaloggan
Kreditklassningen bygger på bolagets aktuella finansiella data som insamlats under det senaste dygnet. Sammanställningen är gjord av kreditupplysningsföretaget Syna och analysen bygger på en statistisk modell framtagen för att bedöma det individuella bolagets verkliga obeståndsrisk.
AB Syna (556049-7314), Box 244, 201 22 Malmö | Tel: 040-25 85 00 | E-post: support@syna
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg