Pris för en Osprey Crescent 75L?

Har funderingar på att sälja min ovanstående rygga. Främst för att jag inte har använt mig av den så mycket och dels för att den är lite för stor volymmässigt för mina behov.
Tänkte istället gå ned till en 60L-rygga.

Vad kan man få för en sådan? Den är i strl L och lite använd.

osprey-cres_70-new-lg.jpg

/Anders

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

avslutad210712

Gäst
Du har satt mig i en lite svår sits. Har en Crescent 110 och älskar den säcken. Tycker att ytterfickorna är bättre än på de nyare Opsreyarna. Problemet är att jag redan har en Aether 70 och det känns som ett onödigt köp men är man prylgalning så är man.

Måste fundera lite men jag kanske lägger ett bud på den.

Du har satt mig i en lite svår sits. Har en Crescent 110 och älskar den säcken. Tycker att ytterfickorna är bättre än på de nyare Opsreyarna. Problemet är att jag redan har en Aether 70 och det känns som ett onödigt köp men är man prylgalning så är man.

Måste fundera lite men jag kanske lägger ett bud på den.

Hej avslutad210712!

Du kan gärna komma med ett förslag om du är intresserad, men jag kommer nog inte att sälja den inom den närmaste framtiden.
Men, när och om jag gör det, kan jag alltid kontakta dig isåfall, eller?

/Anders

avslutad210712

Gäst
Slå mig en signal. Jag köper säcken om vid kommer överens om priset

0706195908

Har nu lagt ut den på Blocket.se men det är lite "knaggligt". Ingen som har nappat ännu. Är det lågkonjunkturen som har slagit till månne?

Lade ett pris på 1500 :- då den är lite använd och jmf med andra säckar tycker jag att den är prisvärd.

/Anders

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips