Pris för en Osprey Crescent 75L?

Har funderingar på att sälja min ovanstående rygga. Främst för att jag inte har använt mig av den så mycket och dels för att den är lite för stor volymmässigt för mina behov.
Tänkte istället gå ned till en 60L-rygga.

Vad kan man få för en sådan? Den är i strl L och lite använd.

osprey-cres_70-new-lg.jpg

/Anders

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

avslutad210712

Gäst
Du har satt mig i en lite svår sits. Har en Crescent 110 och älskar den säcken. Tycker att ytterfickorna är bättre än på de nyare Opsreyarna. Problemet är att jag redan har en Aether 70 och det känns som ett onödigt köp men är man prylgalning så är man.

Måste fundera lite men jag kanske lägger ett bud på den.

Du har satt mig i en lite svår sits. Har en Crescent 110 och älskar den säcken. Tycker att ytterfickorna är bättre än på de nyare Opsreyarna. Problemet är att jag redan har en Aether 70 och det känns som ett onödigt köp men är man prylgalning så är man.

Måste fundera lite men jag kanske lägger ett bud på den.

Hej avslutad210712!

Du kan gärna komma med ett förslag om du är intresserad, men jag kommer nog inte att sälja den inom den närmaste framtiden.
Men, när och om jag gör det, kan jag alltid kontakta dig isåfall, eller?

/Anders

avslutad210712

Gäst
Slå mig en signal. Jag köper säcken om vid kommer överens om priset

0706195908

Har nu lagt ut den på Blocket.se men det är lite "knaggligt". Ingen som har nappat ännu. Är det lågkonjunkturen som har slagit till månne?

Lade ett pris på 1500 :- då den är lite använd och jmf med andra säckar tycker jag att den är prisvärd.

/Anders

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips