• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Pappaledig 1/1-10 / 31/3-10 klättrar på Karbin

Kommer vara Pappa ledig Jan- mars 2010 Någon fler som klättrar och är pappa-/mammaledig som är intresserad av att klättra nån dag i veckan. Gäller helt klart andra också. Klättring kommer ske dagtid.

Det är kanske inte så lyckat att basunera ut på Internet att man kommer att bryta mot reglerna för föräldraledighet?

(För om man är föräldraledig så ska man huvudsakligen ägna sig åt att ta hand om sitt barn och försäkringskassan brukar vara ganska kinkiga på den biten.)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Det är kanske inte så lyckat att basunera ut på Internet att man kommer att bryta mot reglerna för föräldraledighet?

(För om man är föräldraledig så ska man huvudsakligen ägna sig åt att ta hand om sitt barn och försäkringskassan brukar vara ganska kinkiga på den biten.)

Du skojar va???? ironi .............ibland blir jag rädd!
kv har barnvagnsklättring ons kl10 bättre än så kan det inte bli :)
Det står knappast i något regelverk att du måste låsa in dig med ditt barn på lekkammaren
Ledsen för kapningen av tråden

Du skojar va???? ironi .............ibland blir jag rädd!
kv har barnvagnsklättring ons kl10 bättre än så kan det inte bli :)
Det står knappast i något regelverk att du måste låsa in dig med ditt barn på lekkammaren
Ledsen för kapningen av tråden
Lungt.
Så det innebär att man inte får lämna huset med sina barn
Inte ens gå på Kyrkansbarntimmar.
Kanske ska lämna barnen hos deras farmor och Dra till fontan i 3 månader.
Det vore nice.

Jag vill!

Hej Mathias!

Jag skulle gärna klättra med dig på Karbin. Dagtid i veckan är jag oftast helt fri på onsdagar. På tisdagar och torsdagar skulle jag ofta kunna kl. 11-14, och ibland har jag hela dagarna att disponera. De flesta helgkvällar står också till förfogande.

Det vore verkligen kul om vi kunde testa så snart vi har tillfälle. Jag skulle gärna vilja tillbringa en hel del tid på Karbin (och ibland andra väggar med kanske).

Jag klättrar ofta på Karbin under dagtid (och kvällstid, men då har jag oftast sällskap med mig också). Gärna rep, men boulder går bra också. Skicka ett PM om du vill ha sällskap.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips