• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Pappaledig 1/1-10 / 31/3-10 klättrar på Karbin

Kommer vara Pappa ledig Jan- mars 2010 Någon fler som klättrar och är pappa-/mammaledig som är intresserad av att klättra nån dag i veckan. Gäller helt klart andra också. Klättring kommer ske dagtid.

Det är kanske inte så lyckat att basunera ut på Internet att man kommer att bryta mot reglerna för föräldraledighet?

(För om man är föräldraledig så ska man huvudsakligen ägna sig åt att ta hand om sitt barn och försäkringskassan brukar vara ganska kinkiga på den biten.)

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Det är kanske inte så lyckat att basunera ut på Internet att man kommer att bryta mot reglerna för föräldraledighet?

(För om man är föräldraledig så ska man huvudsakligen ägna sig åt att ta hand om sitt barn och försäkringskassan brukar vara ganska kinkiga på den biten.)

Du skojar va???? ironi .............ibland blir jag rädd!
kv har barnvagnsklättring ons kl10 bättre än så kan det inte bli :)
Det står knappast i något regelverk att du måste låsa in dig med ditt barn på lekkammaren
Ledsen för kapningen av tråden

Du skojar va???? ironi .............ibland blir jag rädd!
kv har barnvagnsklättring ons kl10 bättre än så kan det inte bli :)
Det står knappast i något regelverk att du måste låsa in dig med ditt barn på lekkammaren
Ledsen för kapningen av tråden
Lungt.
Så det innebär att man inte får lämna huset med sina barn
Inte ens gå på Kyrkansbarntimmar.
Kanske ska lämna barnen hos deras farmor och Dra till fontan i 3 månader.
Det vore nice.

Jag vill!

Hej Mathias!

Jag skulle gärna klättra med dig på Karbin. Dagtid i veckan är jag oftast helt fri på onsdagar. På tisdagar och torsdagar skulle jag ofta kunna kl. 11-14, och ibland har jag hela dagarna att disponera. De flesta helgkvällar står också till förfogande.

Det vore verkligen kul om vi kunde testa så snart vi har tillfälle. Jag skulle gärna vilja tillbringa en hel del tid på Karbin (och ibland andra väggar med kanske).

Jag klättrar ofta på Karbin under dagtid (och kvällstid, men då har jag oftast sällskap med mig också). Gärna rep, men boulder går bra också. Skicka ett PM om du vill ha sällskap.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips