Paddlare för USA och freden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Funderar på om vi skall köra en demonstration för USA och dess rätt till fred. Jag hoppas att fler kajaktister hänger på och visar sitt stöd i form av paddling vid Stockholm ström. Hur är intresset?.

För den varaktiga freden med stöd till USA.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Haha. USA´s rätt till fred?! Vad betyder det liksom?
Du kanske menar USA´s rätt till oljan?
Låter som någon blivit hjärntvättad av skrattande amerikanska atleter med mycket muskelMASSA.

/ola
[Ändrat av dexecupen 2003-01-29 kl 23:45]

Här har vi den klarsynte mannen som är ledare för världens enda supermakt..

bush_binoculars-small.jpg

/ola

yeah!

articat; sa:
Funderar på om vi skall köra en demonstration för USA och dess rätt till fred. Jag hoppas att fler kajaktister hänger på och visar sitt stöd i form av paddling vid Stockholm ström. Hur är intresset?.

Jag kan tänka mig att paddla för USA:s, inte rätt, men förmåga, att betvinga världen. Hellre hamburgare än kebab.

Bomba på och se glad ut vetja.

articat; sa:

Hissa en amerikansk flagga på kajaken och paddla nerför Tigris bara. Det har visserligen smält endel de sista veckorna med paddlingsklimatet är ändå mycket bättre på Tigris än på Stockholms ström (där skrämmer man bara de svältande sjöfåglarna vid den här tiden på året).

articat; sa:

Behöver USA stöd? Dom är väl starka nog själva. Är det inte dom svaga man skall ge stöd?

Passa på och gör en halv eskimåsväng nere vid strömmen, Hannes!

Stefan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips