Paddlare för USA och freden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Funderar på om vi skall köra en demonstration för USA och dess rätt till fred. Jag hoppas att fler kajaktister hänger på och visar sitt stöd i form av paddling vid Stockholm ström. Hur är intresset?.

För den varaktiga freden med stöd till USA.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Haha. USA´s rätt till fred?! Vad betyder det liksom?
Du kanske menar USA´s rätt till oljan?
Låter som någon blivit hjärntvättad av skrattande amerikanska atleter med mycket muskelMASSA.

/ola
[Ändrat av dexecupen 2003-01-29 kl 23:45]

Här har vi den klarsynte mannen som är ledare för världens enda supermakt..

bush_binoculars-small.jpg

/ola

yeah!

articat; sa:
Funderar på om vi skall köra en demonstration för USA och dess rätt till fred. Jag hoppas att fler kajaktister hänger på och visar sitt stöd i form av paddling vid Stockholm ström. Hur är intresset?.

Jag kan tänka mig att paddla för USA:s, inte rätt, men förmåga, att betvinga världen. Hellre hamburgare än kebab.

Bomba på och se glad ut vetja.

articat; sa:

Hissa en amerikansk flagga på kajaken och paddla nerför Tigris bara. Det har visserligen smält endel de sista veckorna med paddlingsklimatet är ändå mycket bättre på Tigris än på Stockholms ström (där skrämmer man bara de svältande sjöfåglarna vid den här tiden på året).

articat; sa:

Behöver USA stöd? Dom är väl starka nog själva. Är det inte dom svaga man skall ge stöd?

Passa på och gör en halv eskimåsväng nere vid strömmen, Hannes!

Stefan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.