Paddelresor

Jag gjorde en kovändning igår och bokade in mig till Wales istället. Ser fram mot våren ännu mer nu!
Nåt särskilt man bör träna på till dess?

Att träna på? Såg ett program från Wales här om dagen, och av det att dömma borde
språket vara rätt bra att träna på. LoL Påminde om Engelska........

Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.
True... Man fattar inte mycket av vad dom snubbarna säger! Men för ultimat njutning brukar jag försöka träna mig till så bra fysik och teknik som möjligt innan.
Surt om man är knäckt efter två dar.
Nu ligger isen där jag bor, och jag hinner bara åka iväg och paddla en gång i veckan max tills isen släpper.

Tidvatten

Har du aldrig paddlat där tidvatten förekommer kanske det kan vara nått att läsa på.
Kan ju vara kul att ha en hum om hur det fungerar.

Åh lyckost... Hälsa Yvonne, Mike & Olly från mig. En roll är ju inte fel att ha med sig, men med "a positive approach" kommer man väldigt långt!

Aktuellt

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival

Där friluftslivet möts: Värdar och utställare på Outdoor festival
Den 22-23 maj samlas friluftslivets aktörer på Djurgården i Stockholm, och bjuder på både kunskap och inspiration inför sommarens äventyr.

Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.