Paddelbilder

Trots det fina vädret ute en rollträning inne igår
 

Bilagor

  • 14316697_10210450378485079_3120193641892926475_n.jpg
    14316697_10210450378485079_3120193641892926475_n.jpg
    42.1 KB · Visningar: 1,979
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Misterhult

Några bilder från veckan som gick.

Mats
 

Bilagor

  • Misterhult-1.jpg
    Misterhult-1.jpg
    15.8 KB · Visningar: 1,940
  • Misterhult-2.jpg
    Misterhult-2.jpg
    15.2 KB · Visningar: 1,985
  • Misterhult-3.jpg
    Misterhult-3.jpg
    14.6 KB · Visningar: 1,950
  • Misterhult-4.jpg
    Misterhult-4.jpg
    31.2 KB · Visningar: 1,983
  • Misterhult-5.jpg
    Misterhult-5.jpg
    33 KB · Visningar: 1,935
  • Misterhult-6.jpg
    Misterhult-6.jpg
    37.6 KB · Visningar: 1,928

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Göteborgs skärgård

En tur under fredag och lördag med övernattning under bar himmel inga mygg eller knott än.Kanon väder
 

Bilagor

  • Fred5_5.jpg
    Fred5_5.jpg
    31.7 KB · Visningar: 1,026
  • Fred5_5_2.jpg
    Fred5_5_2.jpg
    28.7 KB · Visningar: 1,031
  • Fred 5_5_3.jpg
    Fred 5_5_3.jpg
    20.6 KB · Visningar: 983
Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, ser jeg. Men padlet har jeg gjort, selv om det ikke har vært veldig mye i vinter. Nå har det blitt litt mer i hvert fall, april ble det en del og jeg har såvidt fått padlet litt i mai også. Her er noen smakebiter, mange flere bilder og rapporter fra turene finnes i bloggen min, www.padlemia.blogspot.com.
 

Bilagor

  • P5119732.jpg
    P5119732.jpg
    63 KB · Visningar: 890
  • P4140209.jpg
    P4140209.jpg
    46.8 KB · Visningar: 965
  • P4230053.jpg
    P4230053.jpg
    40.2 KB · Visningar: 900
Men i all verden, er det ingen som har tatt bilder siden jeg var på tur sist? Nei nei, da får jeg fylle på jeg da. :) Har vært på et flott havheng, hengekøyetreff (hva er det på svensk?) for de som har hammock - men teltere fikk også være med. Del 1 HER og del 2 HER for de som vil se flere bilder. Et par smakebiter vedlagt.
 

Bilagor

  • P5240022.jpg
    P5240022.jpg
    30.8 KB · Visningar: 858
  • P5240032.jpg
    P5240032.jpg
    58.6 KB · Visningar: 867
  • P5250111.jpg
    P5250111.jpg
    39.9 KB · Visningar: 832
  • P5250125.jpg
    P5250125.jpg
    39.8 KB · Visningar: 821

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.