Packväxkor fram eller bak?

Globetrotter

Hur ofta brukar leveranserna ta så pass långt tid. Vill nämligen beställa Ortlieb väskor och måste ha dom hemma inom 4 veckor. Det borde väl inte vara några problem :S

/Mvh Basti

Min erfarenhet av Globetrotter som är så stor att jag har guldkort, är att leveransen kommer på drygt en vecka.

lång leveranstid

Hur ofta brukar leveranserna ta så pass långt tid. Vill nämligen beställa Ortlieb väskor och måste ha dom hemma inom 4 veckor. Det borde väl inte vara några problem :S

/Mvh Basti

Hej Basti, tyvärr tog det nästan alltid en längre tid. Har dock aldrig pressad på ordentligt, bara frågad efter min beställning, det var aldrig bråttom för mig. Men "urgent" förstår dem säkert vid telefonen - gör beställningen inte på annat vis än via telefon och leveranstid skall vara 7-10 dagar. Så skulle jag göra. Du måste ju kunna prova väskorna innan du cyklar iväg. Globetrotter har alltid varit hjälpsam och fackkunnig. Lycka till och ha en härlig tur!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?
Håller med stuvarn, fram e de som gäller

Bilagor

• imagesgfgdfgd.jpg
    imagesgfgdfgd.jpg
    3.9 KB · Visningar: 266

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips