Optimus Polaris pulserar som en helikopter

PÄ ett Kap-Artic satt det en förtrÀngning eller bommullstuss i slangen som blev helt tÀt med tiden jag fick ut den och har ej satt i en ny men kök fungerar ok ÀndÄ.
Ny kök verkar behöva testas om de fungerar före anv i fÀlt.
PÄ mitt oanv polaris gÄr det ej rubba munstycke och muttrar med org verktyget.

Aktuellt

HÀrlig lÄglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje Ă„r tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och Ă€ventyr. HĂ€r Ă€r tio favoriter utanför fjĂ€llvĂ€rlden!

RyggsĂ€cken för lĂ„nga fjĂ€llturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro Àr byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terrÀng. Slitstark, bekvÀm och genomtÀnkt in i minsta detalj. ...

MÄnadens frÄga: VÀrmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tĂ€nker du om höga temperaturer vĂ€ntar under din planerade lĂ„ngtur: genomför vandringen, planerar om – eller stĂ€ller in?

Helgelandskusten – Tio Ă€ventyr lĂ€ngs Norges dolda pĂ€rla

Helgelandskusten rÀknas till vÀrldens frÀmsta destinationer för havskajak. HÀr Àr tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
FÄr vÀnta tills bestÀmt om sÀnda Äter (fÄr kolla pÄ You tube om ev ljudnivÄ gÄr att uppskatta) eller samt tills behövs ŽmeckasŽ(jag skulle demontera brÀnnarkopp för ev sÀtta i Trangia).
Har Stahlwille och Backo verktyg sÄ ska nog gÄ och troligen lÀttare lossa nÀr lite varmt.
Katadyns ŽkinesŽlev har vÀl stÀllt in mutterdragare med fel moment dÄ det ej gÄr med multi verktyget som medföljer.
Har nÄgon hÀr Db A vÀrde pÄ 500 mm avstÄnd eller jfr med nÄgot.

Jag hann returnera innan ... 😇
Mvh💕

FrÄn manual hiker 111+ som inte har slang.

Bilagor

• utsidan 220928.jpg
    utsidan 220928.jpg
    397.1 KB · Visningar: 130
Vilket Àr lÀttare pÄ ett kök med inbyggd rensnÄl, rensa munstycket eller byta filter?
Jag kör gÀrna utan filter.
/John

FĂ„ Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lĂ€stips
  • PopulĂ€ra trĂ„dar
  • Aktuella pristĂ€vlingar
  • Direkt i din inkorg

LĂ€stips