Optimus Polaris pulserar som en helikopter

PÄ ett Kap-Artic satt det en förtrÀngning eller bommullstuss i slangen som blev helt tÀt med tiden jag fick ut den och har ej satt i en ny men kök fungerar ok ÀndÄ.
Ny kök verkar behöva testas om de fungerar före anv i fÀlt.
PÄ mitt oanv polaris gÄr det ej rubba munstycke och muttrar med org verktyget.

LĂ€stips

Europas okĂ€nda pĂ€rlor – 10 vandringar bortom turiststrĂ„ken

Sugen pÄ att packa vÀskan och vandra utanför Sverige? DÄ Àr den hÀr listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, lÄg vikt och lÄng batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för tvÄ!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna bÄde startplatser och nya MTL ADAPT frÄn Merrell Ät dig och en vÀn.

Prisade prylar: hÀr Àr vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittÄlig lÀttviktsryggsÀck och en designklassiker i rostfritt stÄl.
FÄr vÀnta tills bestÀmt om sÀnda Äter (fÄr kolla pÄ You tube om ev ljudnivÄ gÄr att uppskatta) eller samt tills behövs ŽmeckasŽ(jag skulle demontera brÀnnarkopp för ev sÀtta i Trangia).
Har Stahlwille och Backo verktyg sÄ ska nog gÄ och troligen lÀttare lossa nÀr lite varmt.
Katadyns ŽkinesŽlev har vÀl stÀllt in mutterdragare med fel moment dÄ det ej gÄr med multi verktyget som medföljer.
Har nÄgon hÀr Db A vÀrde pÄ 500 mm avstÄnd eller jfr med nÄgot.

Jag hann returnera innan ... 😇
Mvh💕

FrÄn manual hiker 111+ som inte har slang.

Bilagor

• utsidan 220928.jpg
    utsidan 220928.jpg
    397.1 KB · Visningar: 125
Vilket Àr lÀttare pÄ ett kök med inbyggd rensnÄl, rensa munstycket eller byta filter?
Jag kör gÀrna utan filter.
/John

FĂ„ Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lĂ€stips
  • PopulĂ€ra trĂ„dar
  • Aktuella pristĂ€vlingar
  • Direkt i din inkorg

LĂ€stips