Övernattningstur!

Gratis!

Jag är lika stel som du nu om 55 år! Fetinggeber och 24 timmars sömn i i fredags och 36 tim nu isträck sedan söndags! Man går verkligen runt som en flera hundra år gammal....

Fifan asså
 
Missing people

Har flera gånger träffats i sisjövägen för att söka efter en saknad person. Jag tänker att ni som vandrar i Sandsjöbacka vill ha infon.
 
Övernattning Svartedalen

Hej på er!
Jag och Anne hittade ett så mysigt fast vindskydd i Svartedalen förra helgen när vi var ute och vandrade och bestämde direkt att dit ville vi åka och övernatta! Synkade våra kalendrar, och enda möjliga helgen inom den närmaste framtiden då vi båda var lediga var den 8 - 9 mars, så då blir det en tur!! . Den som vill får gärna göra oss sällskap!

Vindskyddet ligger fint vid en sjö och det finns gott om hängmattemöjligheter runt omkring, och inte omöjligt att hitta plats för tält heller. Nackdelen är ju förstås att det inte finns något stort vedförråd i närheten... men alla som kommer får väl ta med lite ved, och dessutom kommer vi att släppa av nån vedsäck eller två i vid närmaste (lilla) parkering som ligger en knapp km därifrån.

Skicka meddelande till mig ni som vill hänga med eller skriv här i forumet, så skickar vi exakt vägbeskrivning till vindskyddet. Välkomna!
Annika & Anne
 

Bilagor

  • Utsikt_fr_vindskydd.jpg
    Utsikt_fr_vindskydd.jpg
    46.6 KB · Visningar: 384
Hej alla vänner.

Är det någon som känner för att ge er ut kommande helg?

Har inte bestämt mig för vart jag ska. Men sitter på jobbet och känner att jag måste ut!!!!!

Det blir en tur utan så mycket förberedelser....

/Tobbe
 
Kan tyvärr inte med i helgen.
Är väldigt sugen på 8-9 Mars men har lovat bort mig halft som halft……..
Men man ska ju aldrig säga aldrig :)
 
Tittar man igenom den här tråden har Morgan varje gång sagt något i stil med:

"Njae... jag är väldigt tveksam, och det är massor som är bokat, och en hel del saker som är på gång, och sen har jag egentligen faktiskt inte ens tid att tänka tanken på att fundera över att åka ut på utetur".

Sen när man kommer fram så sitter han där med sin titansked, lagar någon märklig rätt inlindad i folie.

:)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.