Övernattningstur!

Ändrat datum för "Fegenturen". Jag har blivit ombedd att skjuta fram turen i Fegen en vecka.
Det nya datumet blir 12/10-13/10.
Jag har två kanadensare och en liten motorbåt och kan ta med åtta stycken pers. men det går att
köra bil ända fram till målet för den som behagar. Det finns oxå en kanot-uthyrare där vi startar.

Mvh Glenn

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Apropå detta med fästingsjävlar..

Bilagor

• DSC08518_resize_resize.JPG
    DSC08518_resize_resize.JPG
    26.8 KB · Visningar: 365

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
efter 3h väntan så fick ja träffa läkaren i 1 minut. Han kollade snabbt och skrev sedan ut penicillin som jag nu ska käka i 10 dagar.. Kanske inte världens bästa undersökning men själva utslaget är ju väldigt typiskt så.. Nu är bara frågan om man fått TBE på köpet, har ju varit lite febrig och haft halsont i omgångar senaste veckorna, men det kan ju lika gärna varit vanliga förkylningar.. Ska iaf ta tag i detta med vaccinering mot TBE nu, känns som det kan vara värt det!

men om du fått tbe så är det ju lungt .. man kan ju inte få det 2 ggr ... hoppas på att du klarat dig så kan vi gå och vaccinera oss tillsammans !! Krya på dig !! // A

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.