Övernattningstur!

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Så här ser bilen ut efter smällen på Essingeleden i Stockholm. Jag var på väg från Väddö till er i Göteborg för att vara med på grillningen och skogsmyset. Jag har vandrat på Singö http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?p=660178#post660178.

Vi klarade oss utan skador, jag och min dotter är bara lite möra och ömma idag, medans bilens ägare som satt i baksätet är helt ok. Men bilen den fick ett läckage i kylaren. Vi lyckades täta hålet hjälpligt så vi kunde köra hem till Jönköping. Men då fick vi stanna ungefär var 7 mil för att fylla på vatten i kylaren. Vi kom hem strax före 23 igår kväll (vi åkte från Väddö 13:15 och hade planerat att vara i Göteborg ca kl 19).

/Andreas

Bilagor

• FB_IMG_13784805540578454.jpg
    FB_IMG_13784805540578454.jpg
    92.2 KB · Visningar: 420

avslutad130920

Avslutat
Masa er hit med lite kaffe så det blir sprutt på den traditionella stocken eldmasarna behövs oxå.

QUOTE=fotografiskt;660135]Hej på er! I morgon eftermiddag tutar jag iväg med bil, och har tre platser. För er som är intresserade, hör av er ikväll eller senast 12:00 i morgon, så bestämmer vi tid och plats.

e-post: fotografiskt@gmail.com[/QUOTE]

Sitter och väntar på kaffet. Abborrarna ligger på grillen! Mums! Ses om några timmar!! // Mr Zip

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.