Övernattningstur!

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Så här ser bilen ut efter smällen på Essingeleden i Stockholm. Jag var på väg från Väddö till er i Göteborg för att vara med på grillningen och skogsmyset. Jag har vandrat på Singö http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?p=660178#post660178.

Vi klarade oss utan skador, jag och min dotter är bara lite möra och ömma idag, medans bilens ägare som satt i baksätet är helt ok. Men bilen den fick ett läckage i kylaren. Vi lyckades täta hålet hjälpligt så vi kunde köra hem till Jönköping. Men då fick vi stanna ungefär var 7 mil för att fylla på vatten i kylaren. Vi kom hem strax före 23 igår kväll (vi åkte från Väddö 13:15 och hade planerat att vara i Göteborg ca kl 19).

/Andreas

Bilagor

• FB_IMG_13784805540578454.jpg
    FB_IMG_13784805540578454.jpg
    92.2 KB · Visningar: 419

avslutad130920

Avslutat
Masa er hit med lite kaffe så det blir sprutt på den traditionella stocken eldmasarna behövs oxå.

QUOTE=fotografiskt;660135]Hej på er! I morgon eftermiddag tutar jag iväg med bil, och har tre platser. För er som är intresserade, hör av er ikväll eller senast 12:00 i morgon, så bestämmer vi tid och plats.

e-post: fotografiskt@gmail.com[/QUOTE]

Sitter och väntar på kaffet. Abborrarna ligger på grillen! Mums! Ses om några timmar!! // Mr Zip

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.