önskar åsikt om Point65 crunch vs Prijon

Jag är sugen på en kajak i år eller nästa år men har börjat kolla in olika modeller. Jag har fastnat för Prijon men undrar nu hur Point65 Crunch står i förhållande till dem. Jag chansar att någon här vet :)

// EmSt

Jag har inte paddlat så mycket, har egentligen bara provat Point XP och några av Points gamla modeller så jag kan inte jämföra med den modellen du frågar efter. Jag iaf. paddlade Crunch nu i helgen. Det var ganska kraftig vind och gropig sjö. Jag var mycket nöjd. Det är definitivt den kajak jag har suttit bekvämast i. Den är lite tightare än XP:n vilket känns bra (jag är 180cm, 80kg). Sits och pedaler är bättre och hela kajaken känns verkligen kvalitet. Mvh David

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips