Nytt forum

Jag har lagt upp ett nytt forum, där endast tekniska frågor om cyklar skall diskuteras.

Meningen är inte att konkurrera med andra forum som t.ex. utsidan, utan som ett forum för i första hand yrkesverksamma cykelmekaniker. Alla intresserade är dock välkomna. Ett par avdelningar i forumet är reserverade för yrkesfolk, men det kan du läsa mer om på forumet.

Avsikten är att öka kompetensen på cykelverkstädena samt att öka statusen på yrket.

Ni är välkomna på http://www.cykelforum.se

/Martin Olsson

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Jag tog mig friheten att sprida nyheten på HCK:s forum. Jag tolkade det som att vi som frekventerar det forumet i hög grad är välkomna...

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.