• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare som vill klättra i Solna - se hit!

Ni som vill klättra i Solna - se hit!

Hej!

Vad sägs om att skapa en liten klätterpool, vi verkar ju vara ett gäng som vill hitta klätterkompisar i Solna. Då har man ju alltid någon att klättra med? Vilka är intresserade?

Senast ändrad:

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej!

Såg ditt inlägg och tycker det låter som en mycket bra ide. Jag är gärna med i den polen =)

/Kajsa

Det är en liten utmaning att få det att funka rent praktiskt, men jag har ett förslag.

Jag har skapat en blogg: klatterpoolen.blogg.se. I den kan den som vill klättra skriva ett inlägg och den eller de som vill klättra med den som skrivit inlägget svarar sedan genom att skriva en kommentar. Bloggen gäller alltså främst nybörjare, eller mer rutinerade klättrare som vill klättra med nybörjare, på Klättercentret i Solna.

Vad tror ni, kan det funka? På bloggen finns info om inloggningsuppgifter så att ni själva kan logga in och skriva inlägg. Vi kan väl prova?!

Till de som tänkt skriva inlägg på bloggen: Tänk på att lösenordet 'Klattersele' måste stå i stor bokstav. Lätt misstag att göra.

bouldering

jag bor i solna och mig kan man i princip ringa 5 minuter innan avfärd och fråga om sällskap, jag är knappst någon elit och har inte hållt på överdrivet länge men spontana klätterrunder är något jag inte kan säga nej till, särskilt om det är bouldering :)

nås på trisnic@live.se msn

\\Jocke, 23

Nej! Ni kan inte göra en blogg som är öppen för alla på den där sättet! :O

Säkerhetsmässigt är det helt vansinnigt. Vem som helst kan ju bara gå in och radera bloggen hur lätt som helst. Bättre är istället att ha flera konton med egna lösenord som kan skriva i bloggen. Verkar inte gå med blogg.se, men ta en titt på http://www.wordpress.com/ som har denna funktionalitet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips