• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare som vill klättra i Solna - se hit!

JAG söker iallafall mer bouldersällskap :-x
...Insåg inte att det var förargelseväckande bara :)

Hej på dig.

Antar att du hänger på centret. Du hittar någon där som garanterat tar dig med ut.
Prata med folk och var trevlig det brukar funka. De flesta där är jätte trevliga.

Gå på en sk boulder open , körs på flera av stkm hallar trevlig liten tävling med tonvikt på socialireing. Händer att det blir en öl efteråt.

Personligen är jag inte så förtjust i bloggar då det tar upp tid man skulle kunna använda till roligare saker... annonsering direkt på forumet här går ju ganska bra som det är, har träffat några intressanta klättervänner här :)

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag är gärna med i en klätterpool

Är gärna med i en klätterpool, såväl inomhus som utomhus (börjar ju bli varmt nu!!). Jag tycker bäst om repklättring även om bouldering är helt ok.

Har klättrat en hel del för ett par år sedan men de senaste två åren har det blivit väldigt lite. Ser fram emot att börja klättra lite mer.

Anders

Använd bloggen!

Nej, ta inte bort bloggen än. -Skulle vi sen med tiden bli många som nyttjar den så kan man börja tänka på att skydda den också. Uppenbarligen så är vi ganska många som emellanåt behöver hitta nya klätterkompisar, -kanske främst vi som inte hunnit lära oss alla coola termer och byggt upp nåt nätverk i klättervärlden ännu.. =)

/S.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips