• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborgsområdet

Söndagens paddling 26/7

Vilken helt underbart vacker paddeltur vi fick i söndags. Spännande och utmanande, trevligt standhugg, skönt väder, varmt vatten. Den sista biten tillbaka från Fiskebäck till Hinsholmskilen då växte sig vågorna höga och paddlingen blev mycket intressant.
Tack alla som var med och förgyllde söndagens paddeltur med sin glädje, visdom och omtanke.
Bilderna jag tog har jag mailat till er och tack för "Snickers-tipset".
Ha det gott tills vi ses igen!

/Christina
 
Hänger gärna på paddling i helgen (ledig både lördag å söndag), vädret verkar lovande:) Hur e tanken? Var, när å hur?
 
Vad roligt att få napp : ) Skulle gärna vilja paddla vid Orust, men det blir bökigt om man inte har bil. Har ni paddlat där nångång?Inte jag. Om någon har tillgång till bil kanske vi kan åka dit? Annars så får det bli Hinsholmen,eller Styrsö kajak som några här provat tidigare : )
Har min kajak vid Smitska udden, men där finns inget hyrställe, så jag hyr kajak jag med.

Fler idéer? Eller nåt som verkar bättre än nåt annat?
 
Jag hänger gärna med och paddlar på sändag.
Har heller ingen kajak och måste hyra.

Jag har bil (och takräcke numera). Om det blir Orust eller Flatön...... så har jag 4:a lediga platser i bilen från ex. Uddevalla (om ni från GBG tar tåg/buss upp).

Joakim
 
Senast ändrad:
tänker sticka ut i morgon lördag. någon som vill komma med,
om det inte är för kallt så lite roll och lek
 
Jag tänkte följa med på söndag men hänger gärna på även imorgon. Hyr kajak i Önnered, men kan naturligtvis hyra annanstans också. Var har du planerat att paddla?
/Sara
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.